Meningkatkan Imuniti Badan Supaya Menjadi Imun

18:08




Assalamualaikum...

Sihat semua? Anak-anak sihat? Suami dan isteri sihat ke? Gopren dan Bopren sihat?

Sejak akhir-akhir ni kan cuaca tak menentu. Kejap hujan, kejap panas. Al-kisahnya, Doktor Ammar saya pun demam semalam. Memang tak tidur lah saya semalaman sebab kena jaga dia. Dia pun tak boleh tidur sama.

Jadilah kami panda!

Selepas kami pulang dari Family day anjuran keluarga Tok Ki, Kapten Adam pulak demam.

Seperti biasa, kononnya nak pergi klinik Ayah Cik diorang tapi sampailah dorang kebah tak pergi-pergi.

Macam mana nak rawat demam tanpa ubat?

1) Mandi lebih dari 3 kali sehari.

Kalau anak saya demam di tengah malam, saya tak kejut anak saya untuk ke bahagian kecemasan hospital. Tapi saya kejut dia untuk mandi. Terukkan saya? Ha tu lah cara saya. Saya memang tak bagi langsung peluang kat anak saya untuk tidur. Sebab bila tidur badan akan jadi lebih panas.

2) Jelumlah kepala anak dengan air asam jawa. Yang baru kita amalkan tapi yang lama jangan tinggalkan. Masa kecik-kecik dulu mak dan abah saya jelum je kepala saya. Kalau basah kat kepala tu dah kering, jelum lagi.

3) Mandi dengan air ramasan daun bunga raya putih. Bunga raya putih ni susah nau nak jumpa. Kat kampung boleh lah mintak kat jiran, kat Sijangkang ni mano nak cari? Hahaha

4) Ambil supplement. Shaklee ada mengeluarkan supplement yang boleh mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari.
Nutriferon dapat mengukuhkan imun dalam masa 3 hari.

Ini kerana Nurtriferon adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh virus.

Anak-anak mesti ada imuniti dalam badan supaya mereka imun jadi dapat menahan dan menggelakkan mereka dari mudah mendapat serangan demam, serangan virus dan segala macam penyakit.


Anak demam? Tapi mak dan ayah dah buntu tak tau nak bagi ubat apa bila bagi ubat sekejap je baik, esok jadi balik.
Okay, mulalah hubungi saya untuk order Nutriferon.

Haniza
wasap/call/sms
0135131481
ID:1065866
umiadamfaris@gmail.com

You Might Also Like

1 comments

  1. di musim pandemi kayak gini perbanyak minum vitamin


    kunjungi kami disini Jasa Pengiriman

    ReplyDelete