Bangunlah Suamiku, Aku Amat Merindui Sentuhan Hangat Mu

14:23


Rintihan seorang isteri yang merindui gelak dan tawa sang suami. Suaminya mengalami strok.
Saya mendekati dia lalu bertanyakan khabar.


Saya: Aien, bagaimana dengan suami awak?

Aien: Beginilah dia, doktor sahkan yang otak kirinya membengkak dengan cepat. Doktor nak buat     pembedahan pembukaan tempurung kepala. Hanya dengan pembedahan dapat menyelamatka nyawa dia.

Saya: Aien, awak bersabarlah ya. Semoga lepas pembedahan, suami awak cepat sembuh.

Saya pulang ke rumah dengan perasaan sedih selepas melawat suami sahabat yang sangat sayang akan suaminya. Namun begitu, saya pergi lagi melawat suami Aien sebulan selepas itu.

Saya: Assalamualaikum Aien, bagaimana keadaan suami awak sekarang? Semakin pulih?

Aien: Suami saya masih tidak sedarkan diri selepas pembedahan tu. Doktor cakap, yang sel-sel otak suami saya kat bahagian kiri dah mati dan ada 3 kemungkinan doktor cakap, mungkin suami tak boleh ingat siapa dia, dan ahli keluarga atau boleh ingat tapi cepat lupa atau dia susah nak bercakap.

Saya: Aien kesiannya kat awak. Awak dah makan? Saya ada bawak nasi dan lauk. Makanlah dulu. Kesihatan awak pun kena jaga jugak.

Aien: Saya tak de selera. Tengok suami macam ni. Saya rindu suami saya. Belaian dia, tutur kata dia. Dan yang paling penting saya rindu nak bergaduh dengan dia.

Saya sebak. Dan di luar wad, kami menangis bersama-sama. Saya menasihati dia, yang dia jugak perlu jaga kesihatan dan sentiasa berdoa agar suaminya pulih seperti sedia kala. Sebab, suami adalah teman, sahabat dan pasangan yang terbaik di dunia dan akhirat.

Pagi tu, Aien call saya, dia cakap Alhamdulillah suaminya dah sedar. Alhamdulillah, dia ingat Aien dan keluarga. Tapi yang menjadi masalah, Aien sekeluarga tak berapa paham apa yang dituturnya.

Aien tanya saya, produk yang saya jual tu, ada tak produk yang boleh pulihkan sel-sel otak? Dia nak sangat-sangat. Tanpa berlengah, saya megesyorkan Vivix Shaklee. Sebab Vivix Shaklee kan boleh memulihkan sel-sel kepada yang baru.

Alhamdulillah, Aien call lagi, dia cakap, setelah hampir setahun memberi suaminya Vivix Shaklee, pertuturan suaminya makin pulih dan suaminya pun makin berseri-seri.




Kisah di atas, di adaptasi dari kisah di bawah:



zoom supaya dapat membacanya dengan lebih jelas.


Ramai orang dah kagum dengan kebolehan Vivix Shaklee memulihkan penyakit kronik. Jika anda ada masalah seperti di atas hubungi saya untuk dapatkan Vivix Shaklee.



Hubungi:

Haniza
ID: 1065866
Wasap/call/sms
0135131481
umiadamfaris@gmail.com


You Might Also Like

10 comments

  1. Nice sharing :)

    Jom Terjah! >> Review Produk Kecantikan & Kesihatan Antarabangsa Terbaik Keluaran RF3 World FirMax3 Malaysia :)

    ReplyDelete
  2. mesti sedih jika berada di situ.. naudzubillahi mindzalik

    ReplyDelete
  3. Sedihnya..alhamdulillah suami dia da pulih

    ReplyDelete
  4. Berkat penggunaan vivix, sokongan keluarga tercinta dan DOA pd Tuhan kunci kesembuhan..nice sharing, salam pkenalan

    ReplyDelete
  5. nikmat sihat tiada galang gantinya..syukur kerana masih sihat

    ReplyDelete
  6. jagalah kesihatan sebelum sakit.

    dah sakit, memang tak best. aktiviti malam terus tak ada.

    ReplyDelete
  7. kalau boleh mencegah dulu sebelum berubat...tapi kalau dah terkena penyakit kena ikhtiarlah cuba cari ubat

    ReplyDelete
  8. RUnsing betul dengan strok ni.. semoga kita semua dilindungi selalu.. dan bersyukur sangat adanya product shaklee yang menjadi penyebab kepada sembuhnya pesakit tersebut...

    ReplyDelete