11 Kebaikan Lecithin Yang Kita Kena Ambik Tahu

01:07



Selepas melahirkan Adam, saya kurang susu, bila saya kurang susu, saya tercari-cari supplement yang boleh membantu saya untuk memperbanyakkan air susu saya kembali. Apabila segala usaha saya telah lakukan termasuklah mengamalkan supplement shaklee, air susu saya kembali normal, malahan lebih banyak dari biasa. Saya selalu mengalami bengkak susu kalau saya lambat untuk menyusukan Adam atau saya skip jadual pam atau saya tak pam sebelah malam.


Mujurlah, ada LECITHIN yang membantu. Dengan adanya lecithin, saya tidak lagi mengalami bengkak susu. Saya serik apabila selalu terkena bengkak susu. Sebagai langkah berjaga-jaga, saya akan pam ikut jadual saya dan akan pam sebelum tidur dan sebaik bangun tidur.

Dengan mengamalkan LECITHIN setiap hari dan mejaga jadual, saya tidak lagi mengalami bengkak susu.

Dan dalam masa yang sama, berat badan saya turun mendadak sejak amalkan LECITHIN shaklee.  

Banyak lagi kebaikan yang saya dapat sejak mengamalkan LECITHIN SHAKLEE. 

Jom saya kongsikan lagi segala kebaikan LECITHIN SHAKLEE.


Kebaikan LECITHIN SHAKLEE:


  1. Mengurangkan dan mencegah PMS dan gejala-gejala monopous
  2. Membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman
  3. Memainkan peranan utama dalam penyerapan zat-zat penting dari saluran darah ke dalam sel-sel badan
  4. Merupakan sebahagian dari unsur yang mengelilingi fiber saraf, tanpanya fungsi saraf ni kurang efisyen
  5. Mengurang dan mencegah penyakit berkaitan hati
  6. Bertindak sebagai pelincir bagi sendi-sendi dan membantu dalam penjagaan tisu buah pinggang juga untuk sistem penghadaman
  7. Mengurangkan atau mencegah penyakit nyayuk
  8. Mempertingkatkan daya ingatan dan mengurangkan stress
  9. Membantu sistem imun kita dengan membalut sel darah merah kita dan memberi perlindungan dari sebarang virus, kuman dan bakteria
  10. Sumber hormon neutransmitter dimana ia menggalakkan proses tidur. Kekurangan hormon ini dikatakan punca insomnia
  11. Pecahkan lemak dengan pantas

Dah cukup sebelas.. Tapi saya tambah lagi tau...

12.Membantu penyerapan nutrien ke dalam sel

13. Menghalang pembentukkan sirosis hati atau mendapan lemak

14. Menghalang pembentukkan batu karang

15. Menghalang tekanan darah tinggi.

16. Mengurangkan sembelit

17. Memperbaiki prostat lelaki

Ya Allah!!! Banyaknya kebaikan LECITHIN SHAKLEE....


Hebat sangat...

Kawan-kawan, jangan lepaskan peluang tau! Bulan ni ada promosi hebat LECITHIN SHAKLEE. 

Beli 3 percuma 1 tau.




Order dengan saya sekarang ye!

Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments