Badan Selalu Lemah dan Tak Bermaya

11:27



Rasa badan selalu letih, tak bermaya dan mengantuk di pejabat? Shaklee boleh membantu anda.

Sebab tidur badan lemah, letih, lemau, tidak bermaya dan mengantuk ialah:

  • Terlebih tidur
  • Tidak mendapat tidur yang mencukupi
  • Tidak mengambil supplement
  • Selalu berjaga malam
  • Kurang air dalam badan
  • Tekanan emosi 
  • Terlalu banyak kafein didalam badan

Soalan yang saya selalu dapat dari customer:


"Sis, saya selalu rasa mengantuk, lemau dan tak bertenaga di pejabat. dulu saya selalu minum kopi, tapi sekarang kopi pun dah tak berfungsi untuk badan saya. Bagaimana ye? Ada tak supplement yang boleh membantu saya memberi tenaga, dan tak mengantuk di pejabat?''

jawapannya: ADA



Set Tenaga Shaklee 

  1. B complex

  • Mengandungi 8 komponen penting dalam vitamin B
  • Termasuk 100% biotin serta asid folik

Manfaat Utama B complex


  • Bertindak dalam meminkan peranan penting peningkatan metabolisme tenaga di mana ia membolehkan badan menukarkan lemak, karbohidrate, dan protein yang diperolehi dari makanan kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari.

2. CINCH TEA SHAKLEE




  • Mengandungi taurina untuk meningkatkan tenaga, meningkatkan metablisme, tinggi oksidan dan ketahanan badan
  • Boleh baca sini kisah suami saya..
  • boleh baca sini  , sini  dan sini  kisah saya dengan cinch tea

3) VITA-LEA SHAKLEE



  • Penambah tenaga segera untuk kecergasan tubuh dan kekuatan mental


4) Performance Drinks



  • Membekalkan tenaga dan meningkatkan daya ketahanan fizikal serta keseluruhan tubuh




Siapa yang sesuai mengambil set tenaga ini?

  • Sesuai untuk semua lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan menyeluruh termasuklah ibu mengandung, ibu menyusu, warga tua dan pelajar.
  • Sesuai untuk individu yang cepat letih, llesu dan tidak bermaya
  • Sesuai untuk individu yang kerap demam dan mudah dijangkiti penyakit
  • Sesuai untuk pelajar yang mudah stress dan cepat mengantuk semasa belajar
  • Seeuai untuk pelajar supaya mereka dapat fokus dan mengelakkan mengantuk serta mudah leih
  • Sesuai sangat pada individu yang sangat sbuk dan mengamalkan pemakanan yang tidak seimbang
  • Sesuai untuk ibu mengandung yang hemiglobinnya rendah kerana Vitalea mengandungi zat besi yang penting dalam pembentukkan sel darah merah.



Kalau anda salah sorang mereka di atas, cubalah set tenaga ni.



Boleh order dengan saya ye :-)


Pengedar Shaklee Anda,
HANIZA
0135131481




You Might Also Like

0 comments