Gastrik Kronik Hilang Dengan ESP Shaklee

09:21


Gastrik ni bukan sakit perut biasa. Pedih sangat perut bila kena gastrik ni. Ingat lagi masa tiba-tiba terkena gastrik, masa tu saya skip makan, kononnya nak diet, memang bujang dulu suka diet tapi di sebabkan itu dapatlah habuan gastrik. Diet yang salah.







Tapi gastrik ni boleh hilang dengan ESP Shaklee. Sebab sejak ambik ESP sebab menyusu ni, banyak sangat gastrik ni membantu saya.

Tapi bukan saya sahaja, yang hidap gastrik kronik yang dah sampai 10 tahun pun sembuh sejak amalkan ESP Shaklee...




Tak jelas? zoom ek... atau pun baca di bawah *_*

Kalau saya tahu ESP boleh membantu merawat gastrik, awal2 lagi saya amalkn secara konsisten...baru2 ni saya kene gastrik agak kronik...saya mmg dah lama kene gastrik hampir 10 tahun...hari yang saya sakit tu mmg sampai jd cam udang la...pastu sy google2 (nasib HP ada mobile internet)nak cari penawar sakit ni... jumpa plak peranan ESP ni utk gastrik, kebetulan ada ESP daam almari tu yang saya guna skip2, tekad amik ESP (paksa diri tu bangun) minum ikut arahan dan esoknya dah kurang daan sekarang dah hilang terus sakit gastrik(selalunya kalau makan ubat hampir 5 hari baru ok) TQ Shaklee...


Jangan cepat puas hati dengan testimoni kat atas, wajib tonton video dibawah baru korang puas hati!



Namanya Puan Farhana, dia ada gastrik kronik sejak lebih 10 tahun, di sebabkan ambik set pantang shaklee, dan dalam set tu ada ESP, Ostematirx, dan Papermint, gastrik kronik beliau sembuh secara tak sengaja.


Set Gastrik Shaklee

Set Gastrik ni terdiri daripada:
  • ESP Shaklee
  • Ostematrix Shaklee
  • Papermint Ginger Plus 
  • B complex


Jangan risau setiap masalah, ada penyelesaiannya. Jika anda dah malas nak makan ubat, ambil supplement shaklee. Supplement shaklee tak memberi kesan negatif pada penggunanya malahan banyak manfaat yang boleh diperolehi..

Semoga entry kali ini memberi manfaat kepada pembaca semua!


Untuk dapatkan Set Gastrik Shaklee hubungi saya   

*_*

Pengedar Shaklee Anda,
Haniza
0135131481

#tsunamishaklee

You Might Also Like

0 comments