Supplement Untuk Ibu Hamil

10:24

Assalamualaikum... Hari ni hani nak cerita pasal kisah hani hamil anak kedua.  Hamil anak kedua berlalu dengan begitu pantas. Sampaikan saya tak puas menikmati tempoh kehamilan.
.
Alhamdulillah... sejak mengenali set hamil shaklee, saya langsung tak rasa morning sickness lama. Sekejap sangat sampai saya rasa teruja. Kerana semasa mengandung anak pertama, morning sickness teruk sampai tak boleh nak bawak kereta, tak boleh pergi office dan saya kerap muntah.
.
Mengandung kali kedua saya enjoy sikit, sebabnya saya perasan yang:

Kebaikan set hamil shaklee


♡ badan saya sentiasa bertenaga
♡ tak cepat lapar
♡ tak mudah letih
♡ hb dan bp sentiasa cantik
♡ air kencing tak kotor
♡ berat badan tak naik mendadak
♡ boleh buat kerja dengan laju dan banyak bergerak
♡ emosi stabil. .


Antara supplement yang saya ambik semasa hamil anak kedua ialah...
.

Set Hamil Shaklee


1) Vita-lea @iron formula
◆ Vitalea membantu ibu menambah zat besi dalam tubuh, ini kerana kebiasaannya ibu mengandung kekurangan zat besi
◆ kekurangan zat besi ini boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang consentrasi.
.
2) Sustained realeas vitamin c
¤ vitamin c bertindak sebagai antioksidan.
¤ membantu meningkatkan sistem imun badan ibu dan bayi serta menjadikan kulit lebih cantik.
¤ membantu penyerapan iron. Kalau tak cukup vitamin c, makanlah kron sekontena pon, takkan diserap oleh badan.
.
3) B Complex
☆ b complex ialah vitamin yang lengkap dengan 8 kumpulan vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan kita. ☆ tujuan mengambil b complex ialah supaya badan menjadi lebih bertenaga, otak lebih cergas, lebih fokus, emosi lebih stabil, dan wajah berseri-seri.
.
4) Ostematrix
○ Bayi kita serap kalsium kita sampai 90%
○ Jika si ibu tidak mengamalkan minum susu si ibu akan berisiko mengalami osteoporosis, rass sengal kaki dan tulang belakang, saki gigi, sakit pinggang, kebas kaki, kejang kaki, mudah letig, lesu tak bermaya, muka pucat dan timbul garis kedutan
.
5) ESP
▪ memberikan tenaga berkekalan, tahan selama berjam-jam
▪ membantu untuk memperoleh kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin lain.
▪ kulit ibu dan bayi cerah
▪ dapat mengawal berat badan semasa hamil

6) Omega Guard
♢ saya juga menambah omega guard semasa mengandung, omega guard boleh di ambil semasa trimester kedua.
♢ insyaallah... dengan pengambilan omega guard benyak membantu dalam perkembangan minda bayi supaya lebih aktif dan bertenaga
♢ dapat mengawal berat badan semasa hamil

Pada bulan ini, jika anda mendaftar sebagai ahli denga  saya, anda akan dapat percuma lecithin jika belian lebih 100uv atau 199uv dan jika anda buat belian denga saya sehingga 200uv anda akan dapat percuma vitamin c shaklee. Jika belian sehingga 200uv anda tidak perlu membayar untuk jadi ahli.
Promosi ini tamat sehingga 15hb Oktober 2016 sahaja.

Untuk set hamil, saya cadangkan begini...



.
Jika berminat untuk dapatkan set ini hubungi saya
Wasap 0135131481
.
Insyaallah.. .
#tsunamishaklee

You Might Also Like

0 comments