Cara Nak Dapatkan Bonus Shaklee

07:50

Semua orang mengidamkan bonus yang berkepuk-kepuk.

Sama lah dengan kami sekeluarga.

Nak bonus 3,4,5 angka.

Tapi macam mana nak mulakan langkah untuk dapatkan bonus pertama saya??

Kalau awal dulu. Saya bekerja. Bonus pertama saya RM35.00

Serious okey!!

Tapi sekarang saya dah boleh merasa bonus lebih besar. alhamdulillah...

Ini semua adalah berkat usaha sendiri.

Suami dan anak-anak saya banyak sangat membantu saya.

Suami saya membantu jaga anak kalau saya ada kelas Shaklee, dia jugaklah yang tolong hantar ke kelas. Semasa saya sibuk tulis entry Di blog, dialah tolong jaga anak-anak.

Anak-anak saya pon tolong juga. Tolong behave. Alhamdulillah...

Nak dapatkan bonus Shaklee kena beli produk dengan point 150 UV.

Dengan pembelian 150uv anda akan dapat bonus bulanan sebanyak rm20.++

Jika anda rasa nilai bonus tu sikit anda bolehlah buat belian yang lebih lagi.

Atau join bisnes Shaklee. Ha...masa ni jangan terkejut tau... Berkepuk duit dalam bank.


Selain bonus cash. Shaklee Jugak menawarkan bonus kereta. Ha...yang ni saya dok kejar.

Bonus kereta ni bukanlah Shaklee bagi kereta sebiji, tapi Shaklee cash. Serendah rm500++. Kalau nak.beli kereta baru, ha... Bolehlah Shaklee tolong bayarkan.

Atau kalau tak nak beli kereta pon tak pa. Boleh simpan atau guna untuk apa-apa sahaja.


Bonus ketiga ialah bonus percutian.

Shaklee.menawarkan bonus percutian untuk mereka yang perform.

Bonus percutian ni termasuklah percutian dalam dan luar negara.  Dan termasuklah jugak mengerjakan umrah.

Percutian yang Shaklee tawarkan bukannya biasa-biasa. Duduk hotel pon 5 bintang. Dah lah dibawaknya bercuti, dapat jugak duit belanja. Shaklee bagi cash!!

Bercuti dengan Shaklee ni bukannya sorang je. Boleh bawak keluarga.

Dan kalau dapat yang umrah pula, kalau rasa nak hantar Mak dan ayah pon boleh.


Saya tak sabar nak rasa 2 lagi C tu. Tengah kejar untuk dapatkannya.

Doakan saya ya...


Korang nak bonus masuk tiap-tiap tengah bulan?

Nak orang lain bayarkan duit kereta?

Nak orang lain taja percutian????


Cepat daftar jadi ahli dan kita sama-sama berusaha untuk dapatkan 3 C ini.


Salam ukhwah...


Wassap saya sekarang ya,

Haniza
0135131481

You Might Also Like

0 comments