Pengedar Shaklee Kawasan Klang, Kuala Langat, Sijangkang, Banting, Jenjarom, Telok Panglima Garang

20:28

Assalamualaikum...


Hi semua *_*





Nama saya Haniza...saya pengedar Shaklee yang sangat aktif...


Saya pengedar Shaklee seluruh Malaysia, Sabah, Serawak, Brunei, Indonesia dan Singapura.

Jika anda Sedang mencari pengedar untuk dapatkan produk Shaklee, hubungi jer saya...

Produk Shaklee saya akan hantar kedepan pintu rumah anda melalui pos.


Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.

Kawasan COD:

  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM



Hubungi saya

Haniza
0135131481
ID: 1065866



You Might Also Like

0 comments