Vitamin Yang Sesuai Untuk Ibu Mengandung

00:33



Assalamualaikum....


Sebelum ni saya pernah beberapa kali menulis entry tentang pengalaman saya yang menggunakan set hamil shaklee ketika mengandungkan anak kedua. Kali ini entry saya tentang vitamin yang sesuai untuk ibu mengandung.


Kalau setiap kali kita ke klinik asyik hb rendah dan bp tinggi, kita patut berfikir tentang di mana silapnya..

Yalah dah ambik pun vitamin yang klinik kesihatan bagi, tapi bp masih tinggi dan hb masih rendah...


Eh eh apa gunanya saya sebagai pengguna tegar shaklee tak berkongsi cerita bagaimana bp dan hb saya menjadi sentiasa normal sepanjang hamil anak kedua.


Sejak hamil anak kedua, dah tak payah pergi klinik checkup 2 minggu sekali, dah tak payah dengar staf asyik perli sebab saya asyik tak de di pejabat. bos pun dah tak menjeling. hehe...


Puan-puan kalau yang bp tinggi dan hb rendah, bolehlah cuba set asas hamil shaklee ni...







Vitamin C dan Vitalea mesti ambik bersama. couple yang tak boleh di pisahkan.. Dan b complex sangat penting untuk ibu dan anak.. Saling berkait dan saling membantu.


Dan set asas ini sangat-sangat membantu saya....

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut berkaitan set hamil shaklee, anda bolehlah hubungi saya...


HANIZA
0135131481


Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.

Kawasan COD:

  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM




You Might Also Like

0 comments