Protein Terbaik Untuk Gastik

11:39

Kegemaran saya pagi-pagi ialah ESP SHAKLEE. Saya memang ada masalah gastrik sebelum ni. kalau gastrik ni kita tak boleh skip makan kan.. lagi 1 kena makan selepas beberapa jam.








hmm.... kalau macam ni, memang naik lah berat badan kan kalau asyik rasa nak makan. Yelah...mau nya 4 kg sebulan naik berat! huhu ohh no!!


Untuk elakkan saya kena gastrik, doktor suggest saya ambil biskut selepas 2 jam. 2 jam lagi makan lagi biskut. Ishkkk makan biskut banyak pun, boleh gemukk!! huhu...


Tapi... selepas saya tanya encik google, beliau cakap ada solusi untuk gastrik ni. Tak yah makan kerap 2 jam sekali pun tak apa.

Encik google suggest saya ESP SHAKLEE!!





Hasilnya??? emm memang memberangsangkan!!! Siapa sangka yang minum ESP ni boleh kekal kenyang sampai petang??


ESP kalau nak bancuh, ada caranya bagi sedap....alah yang ni saya kongsi bila anda dah beli boleh?? Dan banyak resepi boleh mix dengan ESP.



Salah 1 resepi kegemaran saya 



Sebabkan beberapa kebaikan ESP Shaklee ni buat saya kagum dan akan repeat stok selepas minum.

Apa kebaikan ESP???



- Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk mengelakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya biasanya bersifat keasidan.

- Dihasilkan daripada soya non-GMO. ianya selamat daripada risiko toksin.

- Protein lengkap dan mengandungi 9 asid amino perlu yang penting, tanpa kolestrol

- Dirproses dengan menggunakan air, bukannya alkohol, untuk memelihara kandungan isoflavone.

- Ia adalah protein soya dari sumber tumbuhan dan bukan dari haiwan. protein dari tumbuhan lebih mudah dihadam berbanding haiwan.

- Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam.

- Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan anjal. bertindak sebagai regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan, mempercepatkan pemulihan luka serta memudarkan parut

- Mengandungi isoflavone yang membantu mengurangkan risiko  kanser, bertindak sebagai antioksidan, menguatkan sistem imun tubuh, mempertingkatkan tahap kolestrol baik, memelihara kesihatan jantung dan sebagainya.


- Tahukah anda???? Sel terbentuk daripada protein? Maka adalah penting untuk mendapat protein yang berkualiti dan terbaik untuk tubuh badan kita. Dan untuk menggantikan protein berkualiti bagi sel baru tumbuh menggantikan sel lama atau sel mati. Sel yang sihat lbih mudah menyerap zat dan vitamin.



Jadi kagum kan... dapat sembuh dari gastrik dan dapat pulak tu dari sumber protein yang berkualiti....


Siapa perlukan ESP ni???


Semua golongan perlukan kecuali yang ada masalah buah pinggang....




WASSAP saya


HANIZA
0135131481

#pengedarshakleeklang
#pengedarshakleeselangor
#pengedarshakleemalaysia
#tsunamishaklee



Saya juga menawarkan perkhidmatan untuk COD barangan shaklee di kawasan yang berdekatan dengan saya.


Kawasan COD:


  • TELUK PANGLIMA GARANG
  • SIJANGKANG
  • BANTING
  • KLANG
  • BUKIT TINGGI
  • SHAH ALAM
  • KUALA LANGAT
  • PENDAMAR
  • PANDAMARAN
  • PULAU INDAH
  • NORTHPORT
  • PORT KLANG
  • TELUK GONG
  • JENJAROM










You Might Also Like

0 comments