Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat

21:18

Bencinya Jeragat Ni!!!!!
.
Dulu masa muda remaja memang jarang jaga muka. Sun block? Memang tak kenallah. Lagipun dulu-dulu mana ada media sosial macam sekarang kan. Macam-macam produk boleh beli dan kenal di hujung jari kan? Makin teruk apabila aktif pula dengan persatuan, berjemur dan berkhemah sana sini.
.
Natijahnya jeragat mulalah keluar bila dah meningkat dewasa. Tambah-tambah bila dah beranak pinak. Memang masa mengandung tu berlaku ‘pigmentation’ yang kadang-kadang boleh menyebabkan jeragat makin nampak jelas dan kekal selepas bersalin. Huhuhu.
.
Sehinggakan kakak saya cadangkan pakai naturactor supaya muka nampak bersih flawless. Tapi saya sendiri pun rasa pelik pulak kalau muka nampak bersih benar. Maklumlah dah lama dengan jeragat yang bertempek ni.
.
Saya ambil keputusan untuk gunakan suplemen Shaklee dengan konsisten. Tak perlu susah-susah nak sembunyikan. Kalau dah tanggal make up pasti nampak semula kan? 
.
Jadi saya amalkan kolagen Shaklee. Bukan setakat cerah kat muka je, seluruh badan pun nampak lebih cerah. Jeragat makin pudar, kesan-kesan calar dan sunburn pun dah hilang dah. Yang paling best, SUAMI pun mengakuinya. Ahaks. Seronok tau!!!


Nak tengok muka saya yang dah kurang berjeragat?

Ni kat bawah ni...



.
Mahu hilangkan jeragat dan kesan parut juga? Whatsapp saya hari ni ya. 
.
Haniza
0135131481
.
#akademi3angka

You Might Also Like

0 comments