Pengedar Shaklee Gerik, Lenggong, Kuala Kangsar, Ipoh, Pengkalan Hulu

08:53


Al kisah, bagaikan setiap Hari orang hubungi Saya nakkan produk Shaklee dikawasan Perak.

Nak pulak tu Saya cod ke rumah. Kalau dulu Saya tinggal di gerik, bolehlah Saya cod produk Kat sana. Tapi sekarang Saya tinggal di sijangkang, nun dekat selangor.




Saya dengan rasa rendah diri, ingin mencari downline atau pengedar shaklee yang baru, yang ingin sama-sama Jana income shaklee.

Tak kisah sama ada bekerja atau Suri rumah sepenuh Masa. Asalkan anda berminat nak buat bisnes Shaklee secara part time atau full-time macam Saya.


Kalau nak tahu, income shaklee / bonus Shaklee bukanlah sedikit. Pada awalnya 2 angka, menginjak ke 3 angka, 4, 5 Dan seterusnya.

Saya akan guide anda untuk buat bisnes Shaklee sampai berjaya.

Anda juga boleh memilih nak medium online atau offline...


Hubungi Saya segera supaya Saya Dapat bercerita dengan anda Dan seterusnya mendaftarkan anda untuk menjadi pengedar shaklee di perak.


Haniza
0135131481
ID: 1065866

You Might Also Like

0 comments